مردی که آلتش را نصف کرده و هر کدام را داخل فرج زنی نماید !

اگر مردى آلتش را دو نیم نماید یعنى از وسط آن را با وسیله برّنده اى نصف کند سپس هر کدام را داخل فرج زنى نماید بر آن مرد غسل واجب مى شود ولى بر زنها واجب نیست.  (۳۱) همچنین در همین مصدر آمده است که اگر یکی را در قبل و دیگری را در دبر داخل کند نیز غسل بر او واجب می شود.

همجنس بازى با مملوک

ابن سهل أبیوردى شافعی که او را یکی از امامان دنیای خود از حیث علم و عمل و از بزرگان فقهاء خود می دانند, در فتوایش گفته است: اگر کسى با مملوک خودش یعنى جوان و مردى که خریده است لواط کند حدّ شرعى بر وى جارى نمى شود ولى اگر با مملوک دیگرى باشد حدّ جارى مى شود. (۳۲)

جواز لواط !

ابن قیم جوزیه در کتاب اغاثة اللهفان ۲/۵۱۵ نوشته است که: یکی از علمای اهل تسنن کتابی در حلال بودن لواط به فتوای مالک نوشته است! و نیز ابن شهر آشوب نقل کرده است که جاحظ نیز کتابی دارد به نام “دارئة الحد عمن یتعاطی الغلمان” یعنی برداشته شدن حد از کسانی که با نوجوانان لواط می کنند. (مثالب النواصب ص۵۰)

 

(31) حواشی الشروانی على تحفة المحتاج لعبدالحمید الشروانی / ج ۱ / ص ۲۶۰ / کتاب الطهارة / ط دار إحیاء التراث.

(۳۲) طبقات الشافعیة الکبرى/ ج۴ / ص۴۳ الى ص۴۵ ت۲۶۳ / ط دار هجرالثانی۱۹۹۲

ادامه دارد….

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 1 آذر 1391    | توسط: مدیر    |    | نظرات()